Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Welcome December , GoodBye November


Hye , Assalamualaikum . Tengah hari readers ~
Heee xD Hari nih 1 December 2011 secara rasminya Ombak Rindu keluarkan ? Huii , tak sabarnya mau tengok itu cerita . Novelnya dah baca cuma sambungan sambungan dia jee belom T_T Ade sape sape baik hati nak pinjamkan novel sambungan dia ? Kalau ade , moga Allah balas budi baik andaa :)' HAHA , merepek jee kerja aku kan Ira . Hari nih ialah hari yang paling aku tunggu . Cuma nak tengoknya Krismas Day lah . Sebab Jusco Rawang bukak 19 December . Lambat lagii lah nak kena tunggu kan kan ? Hee xD Lagi empat hari lagi hari jadi adekk aku yang bongsu dan paling aku sayang . Love you Mimi A.K.A Maggi . HAHA , kenapa aku buat Maggi ? Nak tahu ? Because her hair . Nanti kalau ade masa aku upload yee gambar dia :D' Heee , love you Mimi .

KBoii , \Assalamualaikum/