Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Hari Terbuka 2012

Hye, Assalamualaikum semua :) Dah lama aku tak update blog kan? Wifi aku rosak, bapak aku kata lepas Wani UPSR baru boleh online. Shit! Wani punya pasa, aku pulak kena sekali. Tapi takpe kan, pelajara aku po teruk jugak. Ape boleh buat :) Oh, ye! Minggu lepas hari terbuka kat sekolah aku. For sure lah ibuku yang tersayang datang, ayah takpayah datang! Nanti depan cikgu tuh jugak bapak aku mengamuk. Jahat lah aku nih! Ibu aku datang then cakap cakap dengan mak Cilah, macam bertahun kenal. Lebat sial cerita, well. Hahaa :p Lepas turn Cilah, turn aku pulak. Duduk sebelah ibu, then cikgu cakap blablabla. Pelajaran aku okeyy, semuanya menaik, kecuali Sejarah down. Ibu aku tahu aku memang malas nak belajar Sejarah :D Ibu aku lek lagi, bila cerita pasal disiplin. Hambik kau! Kena jeling, aku pernah ponteng kelas 4 kali. Sebulan sekali kecuali bulan 5, baik kan?  Baiklah sangat, tangan didada, lidah terjelir terjelir. Hahaa! Then dah habis semua, ibu balik rumah dulu. Aku, Cenonet dengan Ad balik samaa :) Tunggu bapak Ad lambat dohh! Bengang je aku, bila dah selesai balik rumah! Tengok kat meja makan, ade KFC. Ape lagi, sesi membesarkan perut lahh :) Bila habis makan, nak naik atas masuk bilik. Ibu perli aku, pedas sial! "Kalau boleh kau ponteng lah lagi sampai kau kena buang sekolah, biar kau jadi bodoh!" Okeyy, terasa sangat! Tapi takpe, dah biasa dah kena perli. Hoho :) Oh ye! Sebelum terlupa, aku dengan Aghief dah putus :( Sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Boleh tak kau tolong faham dengan aku? Aku still sayangkan kau lah, aku dengan boy baru aku tuh pon dah OVER!