Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Bosan!

Hye, assalamualaikum :) Hari ni barulah berkesempatan nk berblog, maklumlahh dah kena Twitlimit. Aku akan lari balik ke Blog dan Fb :) Untuk menghilangkan rasa bosan aku yang tiada minimanya. Ecehh, ayat! -,-' Sekarang time Maghrib, selamat menunaikan solat Maghrib :D Err, apa lagi aku mao cerita ehh? Oh ye! Raya kedua, crush aku akhirnya menjadi bf aku :) Esoknya pulak birthday dia, dapatlah kitaorang celebrate sama sama :D Tapi sayang, hanya berkekalan sampai 2 minggu je. Secara peribadi, aku bukan nak game kau sayang. Tapi aku rasa aku takut dikecewakan lagi malah lebih teruk lagi. Itu yang takut! Maafkan aku! Hubungan kitaorang makin renggang. Jumpa pon buat buat taktahu. Tapi sekali sekala kami curi curi pandang. Opss! Kantoi :D Hehee, mata aku ni hah yang menggatal nk usha dia! Jahat lah mata aku! *tepuk paha* And you know, I'm double single right now! Not double but triple :p Nak masuk jarum? Direject serta merta atas alasan yang sama. Sorry bro :D Huh, aku rasa kan? Kan? Kan? Aku makin sayang kat Apar aka Azfar Hakim :) Why? He's only boys close with me! Aku taktahu kenapa, kitaorang duduk sebelah sebelah then nyanyi sama sama, cerita sama sama dan gelak sama sama dan pukul sama sama. Gangster kan aku? Puihh! Hahaa! Maybe sayang hanya sebagai kawan, tak lebih dari tu. Hm,apa lagi aku nk cerita ni? Takda pape kot, kan? Ye lah kot *garu kepala* Oh ye! Sebelum terlupo, yang baca entry aku ni. Jangan lupa dengan lagu JUDIKA - AKU YANG TERSAKITI dan TUHAN TOLONG JAGAKAN DIA. Sebab? Lirik tu memang ada kena mengena dengan hidup aku. Dengan sapa? Sapa sapa jee lah :) Aku just nk sharing aje, bak kata orang sharing is caring. Caring is loving :D Sekian, assalamualaikum :)