Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Fever time


Hye , Assalamualaikum . Night peeps ! 
Di malam yang mulia nihh , aku mengucapkan Selamat Menyambut Maulidur Rasul . Tahu tak tepat pada pukul 12 . Dah telah diberi masa online sampai 11.30 nak buat acano ? Tersenyum senyum jee lah kau kann :)' Okeyy , nak tanya ? Sekarang nihh musim demam kah ? Yang aku tahu musim buah bagai semua tuhh . Nihh musim demam , ade kee ? Banyaknya soalan . Kejamkan aku , nampak sangat aku nihh baik . Haha . This week story ? Takde yang menarik , yee lah orang demam kan ? Pergi balik klinik lah kan , check sini check sana . Tengok doktor ponn macam nak muntah jee . Haha , baik kan aku :p Tuhan aje dapat balas budi baik aku , Haha . Dalam seminggu , hari Khamis jee aku pergi sekolah . Pelajar cemerlang nihh . Pelajaran ponn entah kemana , asyik novel aje dibawa kesekolah . Haha , salah satu hobi aku novel :) So , beli novel untuk sapa yang tahu Birthday aku . Haha , janji ? Okeyy , aku tuntut yee ? Sayang kau baby buchukkk ~ Haha , pasal sekolah tadi . Tergantung pulak . Pergi pergi jugak , ade yang khusyuk ade yang tak . Time Agama , tengah syok dengar cerama Ustazah tiba tiba announcement suruh masok dewann . Ahhh , kacau . Dah masok dewan terus duduklah apalagi , dengar ceramah dia semua tiba tiba aku rasa mengantuk , bibir aku kering gila cipan , tekak aku rasa panas . Ahhh , sangat menyeksa woo duduk dalam dewan , lepas habis jee ceramah bagai rehat lah apalagii . Yang penting air . Sikit jee aku minum lepas tuh ? Aku ponteng lahh ape lagii ? Baik tak gua ? Haha . sakit sakit boleh pontengkan kan kawan :) Ehh macam tak biasa . Dah setengah jam duduk dekat bawah pokok dengan geng geng aku semua , kita orang teros pergi UBK . Ape tuhh ? Unit Bimbingan Kaunseling :) Kat situ tempat nombor dua kita orang ponteng , cikgu sporting sporting jee . Then tiba masanya KH lah kan , dengan rela hati masok bengkel buat kerja kursus . Ohh melantak lahh kau , demam demam tak larat aku nak pegang pen . Cikgu ! Tulisan comot . Maafkan budak yang bernama Nor Syahirah Binti kamarul Azman dari kelas 2 Aquamarine budak nombor 14 . Haha , nyata kan ? Okeyy caouu !