Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

For you & About school


Hye , Assalamualaikum . Night readers ~
Di malam malam macam nih syok online kan ? Tak kira lah kau syok online apee . Bagi aku , aku suka online 3 benda nihh . Nak tahu ? Now , I tell you . Facebook , Twitter and Blogger . Tiga tiga tuhh diibaratkan jantung hati aku . Facebook , untuk menghilangkan rasa bosan aku . Twitter , tahu gossip ? Yeahhh , disitu aku tahu gossip gossip panas :) Budak nih suka jaga tepi kain orang tau . Jangan risau takkan dihebohkan . Lastly , Blogger untuk aku meluahkan ape yang terbuku dalam hati aku . Boleh diibaratkan diari hidup . Maklumlah bajet tak cukup nak beli diari . Haha , amboii ! Novel boleh pulak kau nak beli yee . Hihi , firstly aku nak minta maaf dekat boy tuhh . Aku taktahu yang kau kecewa dengan aku sebab aku cerita pasal special boyfriend aku . Awakk , pleaseee . Jangan merajuk dengan saya , saya tak retii lorhh nak pujuk lelaki . Saya boleh buat orang ketawa jee , nak pujuk FAIL lahh . Kayy , aku mengaku . Aku tersangat lah lemah bila berhadapan dengan lelaki . Nak berhadapan ponn lemah apatah lagii nak pujuk . Lagii lembik lahh kau mengalahkan sotong tuhh ! Awakk , stop tulis status pasal saya . Terasa nihh , kalau awak marahkan saya ponn tak payah lah nak melibatkan saya . Hal kecik jee kan , senyum sikit ! Tak retii nak senyum kee ? Senyum tau sampai nampak lesung pipit awak tuhh . Comel , auww ! Haha , budak gila dah naik daun nampak ! Daun ape kau nak ? Daun terup ? Daun pudina ? Haha , ape ape jee . Boleh , FOC . Haha , sekali sekala tak salah kann ? Kau nak marah ? Bagii selipar RM10 aku baru tahuu . Koma sebulan , takpunn . Innallilahiwainnailaihirajiun ~ Haha , gurau jee beb ! Emosional sangat lah kau nihh . Nasib baik aku nihh seorang yang cool . Ecehh , action jee lebih . Tengok depan depan lahh , menangis tak berlagu ~ Mata akan bengkak keesokan harinyaa . Teheeee ~ Hati lembutkan aku ? Perempuan , biasa lah . Kerja dia melalak kat bilik jee . Haha , itu aku ponn termasok sekali . ' Ter ' okeyy , tak sengaja ponn . Haha , boleh lagii kau kan ? Hihi , okeyy . This week's story ? Takde yang menarik . Tapi bagi aku menariknya hari nih . Sabtu , 11.02.2012 dengan bangganya aku pergi sekolah . Wahhh , bangga cucu cicit moyang nenek semua kan ? Haha , Nor Syahirah yang susah pergi sekolah akhirnya jejakkan kaki dia ke sekolah sebab taknak dapat telur ayam yang kelima . Sepatutnya kedua , tapi tak tahu lahh cikgu tuhh baik hati baca surat MC aku . Haha , sah gila . Maklumlah otak aku akan mereng lepas demam . Hihi , see ! Sekarang ponn aku tengah meroyan lahh nihh . Sorry guys , kau nak suruh aku serius ? Okeyy , aku akan serius bila aku rasa mood 'gila' aku hilang . So sapa sapa spoil mood aku , akan kena tempias pedas dari mulut aku . Nak kena ? Ade berani ? Haha , tunggu esok lusa lahh . Kalau sanggup tahun depan tau . Haha , babish kan ini perempuan ? Haha , rasa nak kerat 14 ponn ado kan ? Haha , ade berani nak sentuh aku ? Kau sentuh , kau rasa sakit . Sebab tangan aku nih tak berapa nak besar tau . Orang kata tangan kecik bila tampar orang rasa sakit ~ Haha , memang padanlah muka kau .Lagi lagi tangan kiri aku rasa Asam Pedas ikan Tenggiri . Menangis tak berlagu kau nanti . Haha , nonsense ! I know it . Lalalala ~ Hasyummmm ! Haha , cerita pasal sekolah balik . Aku rasa hari nihh , hari sekolah yang paling bosan . Nasib baik My Kakaks datang , kalau tak menggila lah aku sorang sorang dalam kelas . Luckily aku ade Sha Fatin , yeahhh . My kedinggs , my ketots . Haha , tuh nama yang aku give kat dia . Baik tak aku ? Haha , aku memang baik :p Korang jee tak nampak . Haha , dia duduk kat sebelah aku tau . Dah memang dia duduk sebelah aku . Belah kanan lah , belah kiri . Lionggg ! Mulut potpet potpet jee kerja dia . Tak tenteram aku duduk sebelah dia . Haha , time sejarah sempat lagii dia baca komik . Aku ponn join dengan dia kat belakang . Dok bawah kipas gituu , sapa tak kenal anak Kamarul Azman sorang nihh . Memilih tempat nak duduk bawah kipas jee supaya dapat ketenangan . Haktuihhh ! Haha , sedar ponn aku nihh gedik semacam kat sekolah . Haha , cikgu keluar . Apalagi , kuruskan badan lahh . Haha , tak sengaja jumpa Azfar kat bawah dengan geng geng dia . Maklumlah sekolah bapak dia :p Pergi sekolah ponn pakai Fipper . Entah buku peraturan mana entah tercicir kat tepi longkang dia jumpa . Main ikot jee , ajaran sesat ! Haha , dah jumpa apalagii borak borak lahh . Sha Fatin aku nihh pulak malu malu kerbau sebab ade Azfar . Katanya sebab takut ~ Alahaiii , kau tumbuk dia terus penyek tau hidung dia . Haha , nampak sangat tipu ! Dalam sekelip mata dia dah hilang . Alahaii , terserlah keayuan kerbau Sha Fatin sorang nihh . Haha , nampaknya aku sorang jee lahh perempuan yang kat situ . Cakap punya cakap , tiba tiba ade orang teriak nama aku . Well ! Nama aku kan sedap , Haha . Atuk kau ! Perasan jee lebih . Budak tuhh suruh masok kelas sebab cikgu dah masok . Dengan muka tebal aku , aku minta izin kat diorang cakap nak masok kelas . Haha , dengan keberanian yang ade pada aku . Aku redahh masuk jee kelas tuhh . Haha ,  cikgu nampak tau tapi dia diam . Selalunya potpet potpet mengalahkan mak aku . Haha , then kita orang ponn BELAJAR ,. First time aku bersemangat belajar Geografi tau . Haha , cikgu bagi kertas soalan Geografi suruh jawab soalan yang waktu tempatan bagai tuhh . Tapi kena share lahh dengan kedingg tuh . Haha , dengan kepandaian yang aku miliki . Aku dapat jawab soalan yang diberi tak sampai 30 minit . Wahhh , bangga nihh . Haha , kembang Encik Karim aku tuhh kalau dengar . Haha , aku rasa entry aku terlampau panjang lahh . Apalagii , sign out lahh . Assalamualaikum ~