Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Exam !


Hye , Assalamualaikum . Morning , morning and morning guys :)
Wokkey , sejujurnya otak aku teramatlah serabut . Why ? Seminggu aku akan berperang dengan exam , grr' . Hate youu ! Paper hari nihh , Geografi dan Bahasa Inggeris :) Geografi tuhh okeyy lagi tau , datang BI aku gila . Haha , paper I agak senang lahh , paper II yang takboleh belahh tuhh . Haha , confirm blank otak aku that time . Nak kena baca Flipping Fantastic lagii , taksukaaa ! Nervous ponn ade :( Dah lahh duduk dekat dewan paling depan sekali . Cikguu , asal saya duduk depan ? Nak duduk belakang :( Haha , gedik pulak kau kan ? Yess , memang aku gedik dan aku tahu perkara tuhh . Gedik aku bertempat okeyy :) Gedik + manja , haha tuhh kalau gedik aku tahap maksima dan tak dapat dibendung lagii . Haha , awokk , awokk dan awokk . Titew nak breakfast lahh , titew pergi dulu tau :) Byebye , Assalamualaikum .