Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Boyfriends , not special boyfriends


Assalamualaikum , hye :) Malam sekalian makhluk yang berada dibumi ini .
Mulakan dengan Bismillah , disudahi dengan Aminn ~ Haha , nampak tak gambar 2 ekor jate tuhh ? Haha , last week aku ade janji kan ? Yang aku nak kenalkan Aiman dan Azfar . Okeyy , mehh sini aku kenalkan kat semua yee . Baju hitam tuh Azfar Hakim , dulu dia sama tinggi dengan aku but now dia lebih tinggi dari aku . Nampak tak kat situ yang aku nih terbantut ? Haha ! Aparrr , jealous doo dengan kau :( Nak tinggi *sambil buat muka Puppy Face* Takke aku redha jee :) Dah memang takdir aku en ? Nak buat acano ? Terima jee lah seadanya . Budak tuhh kerek sikit tau , kejap lagi cerek atas kepala kau ! Haha , dah memang dia kerek ponn . Dia jahat sebesar manapon tapii dia ambil berat pasal kita orang . Tuhh yang kita orang sayang dengan dia ( AS A FRIEND ) . Aku rapat dengan dia ponn pertengahan tahun 2011 :) Lambat sikit . Ape ape ponn thankyou yee jadi sahabat aku :) Cerita pasal Azfar over . Then si baju hijau Angry Birds , nama dia Aiman but kita orang panggil dia BULU . Kenapa kita orang panggil dia Bulu ? See dia punya kening ? Tebal right ? Yeahh , that's why kita orang panggil dia Bulu :) Haha , awal tahun 2011 aku tak rapat manaponn dengan dia . Sampaikan satu hari di bilik agama , tengah syokk tulis . Tiba tiba ade orang pukul kepala aku dengan buku Agama . Bayangkan weii , tebal tuhh . Start hari tuhh , kita orang main balas balas . Contohnya , aku pukul dia , dia ponn balas . Memang tak boleh jumpa si beruang tuhh . Haha , satu hari dia dinaikkan kelas aku , Dendam aku membara ! Haha , macam macam ragam kita orang dalam kelas . Guna penyapu , penyodok kira semuanyalah aku bedal . Haha , sejak itu aku dan beruang tuh menjadi rapat :) Kepada Bulu , terima kasih sabar dengan perangai gila aku :) Assalamualaikum