Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Sentap ? Grrr -,-

 

Hye , Assalamualaikum :) Salam 1 Malaysia dari saya :p 
Haha , weii kawan kawan dan kawan :) Cukup tiga tak ? Cukup , disini aku nak minta maaf . Sebab ? Yee lahh dua tiga minggu nihh aku asyik kuat merajuk kan ? Korang sindir aku , cepat aje aku sentap . Aku sentap kau kan tahu macam mana ? Bila aku sentap kann , aku senyap jee then aku jalan mendahului diorang . Diorang panggil aku , aku buat buat tak dengar . Bila rehat , aku dok padang sorang sorang di tempat favourite aku :) Huh -,- Aku ponn tak tahu kenapa aku nihh sensitif sangat . Dulu korang sindir aku , aku still boleh senyum . But noww , kempunan lahh kau nak tengok aku senyum bila disindir . Aku sentap dengan sapa ponn taktahu , yang pasti semua aku sentap . Tak kira lahh kau rapat dengan aku ke atauponn kenal tapi tak rapat . Semua aku buat diorang macam pupet jee . Kesian korang ! Hadoii , banyaknya aku buat dosa kat korang :/ Deyy tambii , sorry ini machii . Ini machii ade problem sikit . Wayar biru dia kena shockk . Ape aku merepek nihh , bhaha ! Nak tanya , sejak bila ehh aku start sentap bagai nihh ? If korang perasan lahh :) Nihh je kott wasiat aku :p Bhaha , okeyy tata ! :)