Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Adriana Kamilia

Adriana Kamilia

Hyee , Assalamualaikum . Selamat pagii :)
Pukul 1 sudahh , awat tak tidur lagii ? Tak ngantukk :p Lagi 4 jam kita kejutkan awak , sayangg :) Hihi , nak call ke message ? Kalau message macam dia dengar , call jee lah kann ! Dia nak marah , ade aku kesah ? :p Haha , berbalik pada tajuk asal :) Adriana Kamilia binti Mansor , kenapa kau buat aku macam nihh ? Aku taktahu lahh problem kita Aiman dan Azfar tahu , yang pasti Cilahh dengan Anis tahu . Diorang pening pasal kita lahh Ad ! Aku taktahu sebab ape kau menyentap dengan aku , aku menyentap dengan korang sebab aku memang ade problem . Bak kata Anis --> JK = Jiwa Kacau ! Bila aku ade problem kau tambah lagii problem aku . Sampaikan aku peningg , meraungg dalam bilik sampai mata bengkak ! Yee , aku tahu kau kecewa sebab Ayam Meow Meow kau menjauhkan kau . Dengan adanya perkataan 'maaf' dari mulut aku , takkan kau tak terima 'maaf' aku tuhh ? Memang kau tak terharu sebab aku tak suruh ponn kau terharu . Mungkin esok aku tak rehat dengan korang berempat :) Sama ada aku kat kelas atauponn padang . Tapi selalunya aku pergi padang sebab angin dia menenangkan akuu ! I will miss you lady :'(