Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Genting Highlands

Hye , Assalamualaikum . Nighttttt ! :)
Sorry lahh dah lama tak update blog . Blog kita dahh nampak habuk lahh , nanti kita panggil Cleaner Service kayy ? :p Haha , btw sebenarnya kita nak storyy morry pasal Genting :) Semalam kita pergi #Batak . Haha , kita pergi dengan kawann . Gempakk (y) Haha , dah lama tak naik skyway . Confirm lahh aku menjerit bagai nak gila , porak peranda cable car akuu . Haha , dahh sampai ape lagii beli tiket lahh . Dah beli , cepat cepat pergi outdoor , hihi^^ Tapi sayang , hujannn ~ So semua tutup . Bongokk ! Aku just boleh main indoor jee lahh , Snow World tutup :/ Lepas main terus pergi restoran makan ! :) Melonjak gembira kau bila dengar perkataan 'MAKAN' tuhh . Haha , selesai makan . Pergi outdoor balik , still hujan tapi kitaorang ambik keputusan melawat kedai hadiah dulu :) Dah habis beli beli semua tiba tiba matahari naik . Ape lagii naik gila lahh aku :) Terus aku naik Solero , tahu benda alah tuhh ? Kejap ehh :) 



Waaa , berani tak aku ? Hikhik , ofcoarse lahh :p Yang nihh aku rasa sumpahh taknak naik lagii , sebab ? Sebabbbb ~ Bila dia dah sampai atas tuhh , confirm dia berhentikan ? 2 saat macam tuhh , dia turun dengan lajukan ? Yeahh , time tuh aku memang takboleh bernafas . Perghh , perit doo :/ Menyesal naik benda alah tuhh , tapi aku yang beriya nak . Haha , last sekali :) Aku naik . . . .


Yeahhh , aku jadi Spiderman kejap :p Ehh kejap ! Spiderman ? Spiderwoman lahh , atoiinya ponn . Tak sia sia aku beratur panjang tau :) Aku naik dengan Adriana aka Yiyin Yoyon Yuyun . Haha , rasa takut doo tengok bawahh . Hihi , lepas main mestilahh balik :) Acually aku ade main banyak lagii , cuma malas lahh nak type panjang panjang . Hihi , byebye :) Assalamualaikum .