Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Come on friends !


Hye , Assalamualaikum . Night :) 
Hope you all have a nice day today :) Okeyy , now I'm seriously not in mood . So this entry for short . Have you seen picture of the four girls ? If not , are you blind ? Teringin nak jadi Kassim Selamat ke kau ! Huh , nampak kan ? Good , sebenarnya kami berenam . Dua orang lagi tuh Aiman dan Azfar , we always together in class pada tahun lepas . Except reccess time , tapi aku rasa kita nihh dah berpecah sejak akhir akhir nihh . Berpecah kepada dua , bagus kan ? Nak tahu ? Okeyy , aku , Adriana dan Azfar . Kenal Adriana ? Gambar dia yang tengah pegang teddy bear tuhh . Yeahhh , itu dia :) Dan selebihnya aku malas nak sebut . Perempuan pink tuh Anis , dan yang pakai school uniform Qursilah . Anis dan Qursilah nih classmate aku . Ape ape diorang berdua jee lah . Aku nih yang diorang tinggalkan dikelas . Seriously aku rasa terpinggir . Adriana ? Dia kelas lain , kita orang together time rehat jee . Aku sebenarnya takboleh tengok air mata , Setitis air mata jatuh , makin sedih lah aku . Okeyy , this is a first time I saw Adriana cried about friends . Korang buat kita orang nihh tunggul yang dilelong di tepi jalan . Dah lah dilelong lepas tuh tak laku . Macam tuh lah I'm with Adriana . Azfar ? Sometimes jee lah dia menyibok . Pengajaran dari story nih , harus pandai lah memilih kawan . Bila kita suka dan duka , mereka harus di sisi kita . Jangan jadi macam kau dan kau ! Bila Qursilah takde baru lah terhegeh hegeh nak cari aku . Qursilah ponn sama jee ! Sorry friends , aku dah lama bersabar dengan kau . Kesabaran aku dah membuak buak bila aku tengok Adriana menangis . Seorang kawan tak boleh sakitkan hati kawannya . Itu prinsip aku ! Kita orang sama sama suka , sama sama duka ! Kau apee ade ? Time suka jee lah kau adee , time duka ? Kau lari bertempiaran macam anjing kejar kau ! So please , aku taknak persahabatan kita hancur . Aku bukan kenal kau semalam , bertahun tahun kot . Aku taknak friendship kita hancur . Harapan seorang kawan kepada kawannya sangat lah besar . Okeyy , Assalamualaikum .