Thankyou for visiting. Love yalllsss | Go to DASHBOARD

Homework diketepikan


Hye , Assalamualaikum . Night peeps !
Rindu aku ? Hihi , bangga nihh . Bila dah bangga , confirm badan kembang . Haha , tengah kembang lah nihh kan . Hidung sekembang kembangnyaa , bontot selebar lebarnyaa , badan seberat beratnyaa . Haha , ape aku merepek doo ? Err' , sepatutnya aku mengadap buku , bukan mengadap komputer . Pandai tak aku ? Tengok lahh bulan depan nanti , FAIL mati aku ! Haha , dah lahh keputusan tahun lepas 'agak agak' pandai . Pandai kee ? Yee lah kot :) Takpelahh , tepat pukul 12 aku do homework kayy ? Kita janji nihh :) Haha ! Esok 17.02.2012 kan ? Teheee ~ Di sini aku nak menggedik sekejap tau . To my baby , happy anniversary to 10 month . Heyy kau ! Sorry tau , sebab tak meet hari tuhh . Aku taktahu lahh , nihh semua salah si mangkuk tuhh . Jangan merajuk tau baby ~ Last kita date raya kedua kan ? Ditepi parit kau , dah lah malam . Seram aku ! Kau takde tempat yang lawa kee nak date ? Kat MITC Mydin kee ? Kat mana mana jee lah , Asalkan kau ajak aku merempit ! Haha , correction . Jadi pembonceng cukup lahh , nak dirikan motor pon tak sampai . Ade hati kan aku nihh ! Haha , jangan kena saman sudahh ! Bankrap bapak aku nak bayar saman kau . Grrr' , haha ! Okeyy kawan kawan kawan kawan , byebye :) Assalamualaikum